Training


De Technische Commissie zorgt voor trainingsschema’s, testlopen, wedstrijden en 2 trainingen in de week.

Deze trainingen zijn op:

  • Woensdagavond (aanvang 19.30 uur ): snelheidstraining + loopscholing - in de wintermaanden (verzamelen om 19.20 uur in de KOSC kantine) rond het bedrijventerrein van de Mors en in zomermaanden rond de Zonnebergweg (verzamelen om 19.30 uur op de Stadsweide -parkeerterrein aan de Rossummerstraat).
  • Zaterdagmiddag (aanvang zomerseizoen 16.00 uur - periode 1 maart tot 1 november, in het winterseizoen aanvang 15.00 uur van 1 november tot 1 maart, start op Parkeerplaats in het Springendal aan de Blauwe Weg): langere duurloop in groepsverband op verschillende nivo's.
  • Maandagavond wordt er ook veelal in groepsverband getraind. Meestal een herstelduurloop. In de wintermaanden vanaf de Mors (aanvang 19.30 uur) en vanaf 1 maart tot 1 november vanaf de Stadsweide ( aanvang 19.30 uur). Dit is echter geen officiële OLC training.
Kennismaking/nieuwe leden OLC'93
Indien je kennis wilt maken met OLC'93, train dan gerust eens met ons mee. Elke eerste woensdag van de maand is er om
kwart over 7 's avonds (kwartier voor aanvang van de reguliere training) een trainer op ons startpunt beschikbaar die je vertelt
over de trainingen en het verdere reilen en zeilen binnen OLC'93. Liefst wel even aanmelden bij hoofdtrainer Harry via deze link. Scroll door naar Hoofdtrainer.

Woensdagavondtraining.
We starten met het programma op de locatie om 19.30 uur.
Vertrek vanaf de KOSC- kantine is dan om 19.15 uur. De warming-up doen we in DRIE groepen tot 20.00 uur.
Daarna met z’n allen het hoofdprogramma.
 
 
En verder:
Steeds meer OLC-ers komen direct naar het startpunt van de woensdagavondtrainingen.

De tijd, totdat de groep die vanaf de KOSC- kantine start is gearriveerd, wordt veelal ingevuld met gezellig kletsen.

Op zich moet dat gezellig kletsen vooral doorgaan, maar voor een effectieve training is het beter om voorafgaand aan de rekoefeningen een tiental minuten rustig in te lopen.

Kortom; het verzoek is om de tijd totdat we starten met de rekoefeningen NIET statisch door te brengen.

Verder geven de trainers vaak de eindtijd van de training aan, zodat we samen terug kunnen lopen.
Als je eerder weggaat geef dit dan even aan.


Tot slot trainen we volgens de opgestelde schema’s.

Als je niet volgens het schema wilt lopen die dag, zou het erg fijn zijn dat de trainer(s) hiervan op de hoogte zijn.

De Trainers.”

Keupink Lohuis LCW
Event Creators Warmes Bouw
Rien Schulten Bakkerij en Brasserie